Könet Sitter I Håret - Det Visste Väl Alla?

Det är inte ofta man blir upprörd nuförtiden. Vi blir matade med nakenchocker hit och sexkupper dit. Det är knappt man höjer på ögonbrynen för något längre. Sådant som skulle få gammelfarmor att tappa trosorna går oss helt omärkbart förbi.
Därför blir jag nästan rusig av att upptäcka mina extremt laddade känslor inför en artikel som en av våra största kvällstidningar splattar upp inför mina drillade ögon:

"Stjärngossarna som mamma vägrade klippa -
Kändismammorna vägrar att klippa av guldlockarna och de här stjärngossarna ser mer ut som söta flickor. Coolt eller rent av hemskt?"

Förlåt min okunnighet men exakt vad är det som är rentav hemskt?

Den personen som skrev den artikeln skulle jag vilja ha ett snack med.
Snaggad och utklädd till man.

Hujedamej.
Ta mig långt härifrån.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Ojojoj dra på trissor här har det ju hänt grejer. Var ju typ 4 nya inlägg sen jag kollade sist. hade nästan gett upp hoppet, men nu serru. Ok ska inte trycka ner dig, är ju faktiskt inte så mycket bättre själv kom jag på...skit också.
Du e rolig, men det vet du redan så det känns lite överflödigt att ens komentera det. Keep up the good work woman.
pöss hörs i hälja.

2007-08-21 @ 21:46:32
URL: http://marlenek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0