Lard = Ister

Jaha. Så har man åkt fast i fällan igen då. Tränings-fällan. Blod, svett och tårar. Som om det nånsin har gjort någon gladare att jag slösar min dyrbara tid stånkandes och bärandes på en hoper gnisslande skrot. Plus att det inte är snyggt med för mycket muskler.
Jag är tyvärr begåvad med den excellenta förmågan att bygga alldeles för snabbt - med resultatet att jag ser ut som en tvättäkta transa.
Dessutom luktar det illa. Inte jag, nejnejnej. Jag luktar som en blommande äng och pruttar fågelsång som alla andra av det kvinnliga könet.
Men alla andra som gud glömde bort att undervisa i dusch och deodorant-användning.

Men, med risk för att låta som Susanne Lanefeldt, man blir faktiskt piggare och gladare.

Jaa, det skulle väl vara därför då...


Charlotte: "I just know, no matter how good I feel about myself, if I see Christy Turlington, I just wanna give up!"
Miranda: "Well, I just wanna tie her down and force-feed her lard, but that's the difference between you and me."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0