Överskrifter From Hell

"Här är en bild på knäckemackan jag åt i morse"
"Dagens outfit"
"Nu har jag ätit makaroner och korv stroganoff"
"Då var det dags för att natta ungarna"
"Dags för lite mat"
"Vad ska jag laga till middag"
"Jag vill ha glass - NU"
"Jag är beroende av att blogga"

Dagens fråga 1: Vem vill veta vad du äter?
Dagens tips 1: Skriv en matkalender och rådgör med näringsfysiolog.
Sluta blogga.
Dagens fråga 2: Har du tid att blogga och lägga upp kort på den nya outfiten, innan du ska ner på stan och hets-köpa morgondagens plagg?
Dagens tips 2: Lägg energin på något annat. Till exempel: skänk pengar (eller för den delen de plagg du inte kan med att bära två gånger) till behövande, börja knyppla (du har ju uppenbarligen lite för mycket fritid och energi för ditt eget bästa), börja ät - kläderna hänger, det är meningen att de ska sitta.
Sluta blogga.
Dagens fråga 3: Varför skriver du, om du inte har något vettigt att skriva om? Är du beroende av att få bekräftelse från någon (läs: alla)?
Dagens tips 3: Gör som jag. Dra ner alla andra i skiten för att du inte har någon fantasi. Det kan bli en rolig debatt. Och lite allmän smutskastning har väl aldrig skadat någon?

Charlotte: "In some cultures, heavy women with mustaches are considered beautiful."
Samantha: "And you're looking at me while you're saying that?"


Kommentarer
Postat av: emma

Like your style.........

2007-08-14 @ 17:12:43
Postat av: Caroline

Nuuuuuduu!!
Älskling jag hittade dej =)
Jävlar va du är smart egentligen..nog för att jag visste det sen tidigare men du är faan i mej briljant!!
tjohooo

2007-08-16 @ 15:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0