Småstad Vs. Storstad

  • Det är nära till allt - man slipper springa över halva stan för en shoppingrunda.
  • Man får inga nya intryck, vägen är så kort till allt - och det är alltid samma väg.
  • Man springer alltid på samma folk - trevliga pratstunder.
  • Man springer alltid på samma folk - eh, ja. Man kan inte tycka om alla.
  • Man kan loda omkring på stan i flöt-kläder - slippa bry sig om utstyrseln.
  • Det finns ingen ursäkt för att klä sig fabulous och vara ute och snygg-promenera.
  • Apoteket ett kvarter bort - bra för en piller-beroende ipren-dam som jag.
  • Inte bra för plånboken - det finns för mycket annat matnyttigt på apoteket.
  • Buss-stationen alldeles intill - bra och lätt för alla vänner som inte riktigt hittar hit.
  • Får en att tänka på alla vänner som trots detta inte hittar hit.
  • Nära till gymet - det är ju bra.
  • Nära till gymet - man är där alldeles för ofta (trans-mässigt sett).
  • Det är roligt att spionera på grannarna.
  • Det är det i och för sig vart man än bor.
  • Nu känns det som jag inte har något mer att tillägga i listform.
  • Jag slutar.

Ross: "Dude, you didn't say Die Hard. Is everything okay?"
Chandler: "Yeah, I just got uh, got plans."
Ross: "Well John McClane had plans!"
Chandler: "No, see the thing is I want to get out of here before Joey gets all worked up and starts calling everybody bitch."
Joey: "What are you talking about? Bitch."


Live Free or Die Hard (4.0) - snälla låt mig slippa...


Kommentarer
Postat av: A

Hej älskling. Vet inte om du kollar mailen så jag printar ett inlägg. Jag åker från jobbet om en stund, tänkte om du ville fixa ihop lite tacos tills jag kommer hem, till filmen som vi/jag har sagt så länge att vi ska se. Ta på dig ngt sexigt för ikväll blir det du, jag och Bruce McLane. DIE HARD DUDE

2007-08-07 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0