MotReaktion

En anstormning av arga mail har nedlusat min inkorg. Människor som har väldigt lite humor och/eller inte riktigt klarar av ironiska vinklar av livet har hört av sig från olika håll. Med alldeles egna frågor. Här är ett urval:

Du ser ut som om du blivit hittad i ett sopnedkast. Hur gör du?
Svar:
Jag dementerar starkt denna fråga. Det enda sopiga med mig är håret som tvättades för en vecka sen. Men det kallas rock-chic för er som inte vet. Ok. Nästa!

Ditt liv verkar vara en enda lång serie av tråkiga upprepningar och vanliga dagar, stämmer det?
Svar:
Det stämmer inte. Jag har ett mycket innehållsrikt liv. Till exempel har jag spenderat 6 timmar framför datorn bara idag. Så det så.

Det verkar inte som du har alla hästar i stallet. Hissen går inte ända upp om du förstår vad jag menar?
Svar:
Jag förstår inte riktigt vad du menar.

Du och A. verkar ha ett dött förhållande. Hur förklarar du det?
Svar:
Nej nej. Det är ett missförstånd. Vi lever båda två.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stör mig inte mer. Människor som inte innehar den ironiska nerven göra sig icke besvär på detta forum.
Tack på förhand.

/Redaktionen genom Regina Phalangie

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du är rätt störd, men det visste du väl redan va?? =0)
Du fattar inte hur mycket jag garvar när jag läser dina inlägg, du är h e l t sjuk! Men det känns liskom som det är mina egna ord så det kan ju bara betyda 1 sak: Jag är också h e l t sjuk!!!
puss puss

2007-06-26 @ 21:27:00
URL: http://marlenek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0