På Allmän Begäran

Ms. Phalangie svarar på frågor

Får en hel del frågor till min mail. Tänkte ge svar på några av de mest återkommande frågorna:


Du är sjukt snygg. Vad är din hemlighet?

Svar: Hemligheten är att dricka så l i t e vatten som möjligt. Att dricka just vatten är nämligen väldigt tråkigt. Tråkiga saker får man rynkor av. Inte bra.


Du verkar ha ett enormt spännande liv. Är det så?

Svar: Oh ja! Det stämmer. För att dra ett exempel så när jag var ute sist blev jag shitfaced drunk och pratade skånska hela natten (tills jag somnade hemma i n n a n tolvslaget). Det var spännande.

Du framstår som så smart, vad pluggar du till? Hjärnkirurg?

Svar: Jo tack jag är faktiskt väldigt klok. Dock pluggar jag inte till hjärnkirurg, men nästan. Jag pluggar till lantmäteriingenjör.


Du och A. verkar ha världens mest spontana förhållande, stämmer det?

Svar: Ja gud ja, vi är otroligt spontana. Till exempel igår, när jag låg och pratade om mig själv, så somnade A. Det var väldigt spontant av honom.




Hoppas ni är nöjda med svaren!





(Ok ok jag erkänner, jag har modifierat frågorna.)


Kommentarer
Postat av: Snygg sexig singel

Asså den där "A" verkar vara en tråkig prick. Du hade säkert hur mycket roligt som helst att berätta. Min tjej (ja jag har en tjej trots mitt psevdonym....eller hur i helvete det stavas) hon börjar alltid pilla på plitor när vi inte har något att prata om, kan lova att jag inte somnar då! Tips till dig om du vill att han ska hålla sig vaken!

2007-08-07 @ 23:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0