Vilken Tur Att Det Regnar!

Så slipper man den plågan det innebär att ligga och självsteka sig som ett annat gris-spett i elden som är ett vanligt förekommande tema för Ms. Phalangie sommarhalvåret. En dag kan utforma sig på ett ungefär såhär:

12.20
Lägger mig tillrätta på filten.
12.23 Kollar klockan på mobilen. Nej jag hade visst inte solat i en halvtimma.
12.32 Kollar mobilen igen. Nån kanske har ringt?
12.35 Läser lite i Sköna Hem. Får akut mjölksyrekramp i armarna av att hålla upp tidningen.
12.37 Bligar ner på magen för att kontrollera om jag fått någon färg. Ser ingen solbränna, bara eldiga prickar framför ögonen.
12.40 Börjar känna att det bränner i fejjan. Gott tecken.
12.43 Börjar svettas ymnigt längs med ryggraden.
12.44
Ser en hund som bajsar 5 meter ifrån min filt och tittar mig rabiat rätt in i ögonen. Springer snabbt in.
12.45 Slut på solning.

Kommentarer
Postat av: Lill´Kim

du är för fantastisk för att sola på gräs i sverige, det är därför jag aldrig solar här.
vi trivs bäst på rivieran eller karibien bland palmer och servitörer som kommer ut med drinkar till solstolen. thats some serious shit!

2007-07-01 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0