Datorer = Nicht Gut Hjälpmedel

Jaha. Och när man väl tar sig i kragen (läs: slutar läsa bloggar, aftonblad, mail och annat mucho importante) p.g.a. det dåliga samvetet som river djupa hål i ens själ, då tar det X antal minuter att logga in på sin sida (X = 4 minuter).

Alltså tror Högskolan Väst att jag har 4 minuter till övers för att sitta och vänta på att en sida ska öppnas. Helllloooouuuu, välkommen tillbaka till 1996!

Vidare kan jag inte öppna dokumentet jag skrev och sparade ner på sidan så duktigt igår - vilket innebär att jag måste skriva om hela skiten eftersom jag måste jobba på det idag.

Troligt.

Kommentarer
Postat av: Ems

Hahaa! Jag gillar din blogg! :)
Du din vän frisören, har jag fakt försökt få håll på men det går inte riktigt vägen (mest för att receptionisten eller whoever det var inte förstod vad jag ville någon av ggrna) så ifall du talar med henne kan du väl nämna att jag gärna klipper mig, men slutar 6 om dagarna, så det beror ju förstås på hur sent hon jobbar. Finns i vart fall på nr 07942-30 22 49 :] Tack!

2007-11-20 @ 16:34:57
URL: http://pemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0