Den Som Frågar Får Svar

Jaaa... nästan iallafall. Jag har sorterat lite frågor, publicerar några här och andra sparas till senare tillfällen.
Så misströsta inte, du kommer få svar på alla dina frågor. Någon gång.
Enjoy!

Vadå "Lång Hårig Sjuk Sköterska"? Så skriver man ju inte!
Grattis. Du har just fallit i min besserswisserfälla. Jag skriver som jag vill.

Har du inget bättre för dig än att syssla med sånt här?
Jo, oftast, men inte alltid. Och då passar jag på.

Ärintejaghejdlöstfyndigochnyskapandesomskriverihopallaordsåhär?
Jätte. 
 
Varför publicerar du aldrig mina inlägg?
De är antagligen irrelevanta och/eller otrevliga. 

Varför lägger du aldrig in bilder på dagens outfit som inspiration för oss andra?
För att jag alltid är naken.

Har du en förening som man kan gå med i?
Nix. Jag har ingen styrelse, ingen ordförande och inget årsmöte. Det enda jag har är ett kall. Men du kan sätta in pengar på mitt konto så kanske jag skulle kunna skriva en autograf till dig. Personligen.

Kommentarer
Postat av: Ems

Svar: Tack, vad roligt att höra! :) Haha, tack för tipset, det kanske jag skulle göra. Hon lär vara vass om hon tränas av dom ;)

2007-11-15 @ 11:42:47
URL: http://pemelie.blogg.se
Postat av: Ems

hehe, jobbar hon på helgerna med? Isf kanske man skulle kila dit redan på lördag och kolla... Du råkar inte veta vad det kostar såklart? :P Vad gjorde du i London förresten? :)

2007-11-15 @ 12:06:06
URL: http://pemelie.blogg.se
Postat av: Ems

Hehe då får jag ringa och kolla om hon har nån hyfsat sen tid då :p Jaså, vad kul det låter! Måste varit riktigt grym erfarenhet :) Jo precis, bor i Clapham, sydvästra om du vet? :)

2007-11-15 @ 12:27:38
URL: http://pemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0