That's It - I've Had Tillräckligt

Han känner inte mig. Hon känner inte mig. Och den där jäveln känner definitivt inte mig. Kanske eventuellt möjligen har vi gått på samma skola en gång i tiden. Och inte ens då bevärdigade vi varandra med ett småmulet hej när vi gick förbi varandra.

Varför i hellskotta vill de ändå vara friends med mig på Facebook?

Nä. Jag har confirmat alldeles på tok för många. Nu är det dags att rensa upp här i träsket.

Och jag uppskattar inte detta proffsspioneri som Faceboook utgör. Gamla sladdriga grannar, mystiska ex och efterhängsna idioter som bara sitter och väntar på nästa status update eller uploaded photos, för att ha nåt att dregla över. Uschiamej som Mormor brukar säga. (Inte om Facebook men om hon hade en sida där, hade hon otvetydigt sagt uschiamej om den också).

Remove friend. Remove friend. Remove friend. Klick. Klick. Klick. Smidigt och lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0