Ursäkter

Jag är så bra på att hitta ursäkter för att inte plugga. 

Efter att ha städat köket (what?!!!), tagit en utdragen frukost (det är inte bra att kasta i sig maten), letat reda på en datasladd som jag vid tillfället var helt övertygad om att jag skulle behöva, och som var spårlöst försvunnen sedan flytten, haha - hittad! (took a while) och sedan grundlig rengöring av gaddarna kände jag att det var absolut nödvändigt att leta reda på närmsta färghandel och därefter besöka densamma för att inköpa färg till att försköna hallen med. Det tog ett tag. Hade inte en 30 minuters löprunda varit lagom istället (för att bli av med överskottsenergin som jag tydligen besitter)?

Sen var jag tvungen att ta en väldigt lång och väldigt varm dusch efter det. Nu är jag tvungen att skriva om det här i min blogg.

Snart är jag ju tvungen att äta och sen är det ju nästan lite för sent för att pressa Gausselimination. Eller hur?

Jag är körd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0