Endorfinerna Fattas Mig!

Jag börjar misstänka att någon olovligen stulit alla mina mysiga små endorfiner. Detta har pågått i flera dagar och jag är nu snart helt uttömd. Trodde först att jag hade förlagt dem någonstans. Men efter en noggrant upprättad check-lista (se nedan) kan jag nu konstatera att något olagligt måste ha ägt rum innanför dessa väggar.

This is the list:

  • Under sängen.
  • Bakom alla 31 flyttkartonger.
  • I alla 31 flyttkartonger.
  • Under högen med kläder i badrummet.
  • Under högen med kläder i sovrummet.
  • Under högen med kläder i garderoben.
  • I alla mina väskor som står/hänger/ligger/bor i hallen.
  • I frysen - (närmare bestämt i glass-paketet).
  • I duschen.
  • Och i ren desperation sökte jag till och med i matteboken, där de inte heller befann sig (shocker).

Som ni ser, en bomb-säker rutinkontroll har utförts under morgonen och helt utan önskat resultat. Allt som oftast när sådana här sinnesstämningar infinner sig brukar jag hitta endorfinerna i glass-paketet. Men alltså inte denna gång. Vilket får mig att bli väldigt misstänksam.

Vem skulle ha någon som helst nytta av mina endorfiner?

Är det någon eller några som känner med sig att det är de som är skyldiga till detta makabra brott - vänligen lämna genast tillbaka mina endorfiner. Jag behöver dem för framtida bruk.

Ni hittar mig i lövhögen vid rådhuset. Jag lägger mig där och multnar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0