Snälla! Bryt Inte Kedjan... Rrrrrrrright!

En vädjan till alla som har min mailadress:

Skicka inga kedjebrev till mig!
Även om det är grodor som humpar mig, rådjur som pussar mig, burma som behöver mig, kvinnobröst som vill ha mina pengar, mina vänner som vill ha omtanke... Nejnejnej.

Och jag kommer inte:
  • träffa min drömkarl inom den närmsta veckan
  • 10 års olycka
  • 5 års fantastiskt sexliv
  • 250 små chokladgodisar inom den närmsta månaden (hem i brevlådan)
  • 100 vykort från hela världen, bara de första dagarna
  • eller "know that I'm one sexy bitch"
Därför att:
  • han ligger ju för fan redan därinne och snarkar i sängen
  • jag skulle kasta in handduken om det hände i mer än 1 år - alltså omöjligt med 10 års olycka för mich
  • uh, gud vad långtråkigt. jag vill faktiskt inte ligga i sängen mer än max några timmar hur fantastiskt det än är. Vad ska man göra under 5 år? Ha nödproviant med sig eller? Dessutom hatar jag frystorkad mat från försvaret
  • har aldrig fått en enda chokladbit med posten. Brevbäraren är väl ingen idiot heller (+ att hon/han alltid är hungrig)
  • eh. Det säger ju sig självt: Vem skickar vykort? Det räcker med den spam man får, tack
  • oh, I know!
Sluta plåga mig med sånt meningslöst dravvel.

Jag har det jobbigt nog som det är.
(And, oh-yes, I will brake the chain.)


Kommentarer
Postat av: zara

håller med dig!

2007-10-01 @ 20:58:13
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0