Varför?

I 25 år på raken har jag lyckats ha min kära födelsedag ifred från alla olika sorters distraktioner som jobb, skola och allehanda tråkigheter. 25 år. Det är ganska lång tid. Och ganska många födelsedagar.

Det har varit min dag. Jag står i centrum och under hela dagen har jag gottat mig åt hundratals... ja kanske till och med tusentals gratulationer från världens alla hörn!
På ett ungefär iallafall.

I år blir det annorlunda. Högskolan gamblar på hög nivå när de schemalägger Ms. Phalangie med obligatorisk närvaro på Matematisk Statistik på självaste födelsedagen.

Jag är allergisk mot att anstränga mig det minsta på min födelsedag.
Jag känner på mig att jag kommer bli sjuk. Det kliar redan i halsen.

Kommentarer
Postat av: Krull

Världen är bra orättvis. Ibland funderar man på om den inte ens snurrar runt dig. Jag menar med din axel så.
Tvi på dom som sätter datum alltså. Dom kan dra sig. Tur att du har din Sverigeflagga som du kan svepa kring dig när det blåser hårt.
Kram

2008-02-18 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0