Smakprov Från En HöjdarBlogg (bloggen som Ms. Phalangie hett önskar att hon var upphovsmakare till)

"Idag bjuds det på riktigt svennig kristen rock från 1983! Det har vi inte sett mycket av här på sidan, så jag tyckte det var dags för lite axellångt hår fritt från stylingprodukter.

Basisten är cool, och han vet mycket väl att det är så det ligger till. Han har fått till en äkta smyg-hockey och poserar vågat svankande".

Genialiskt!
Skulle kunna bli en klassiker om ni frågar mig. Bloggen hittas på katastrofalaomslag.blogspot.com (och nej jag kan inte länka och nej jag orkar inte lära mig det heller. Copy and paste, ska det vara så svårt att förstå?)

Smaklig måltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0