Det Börjar Verka Kärlek Bannemej!



Sann vänskap är en gemenskap som är svår att matcha,
Pimpan visade prov på extrem generositet och äkta
vänskap idag. (Se bild ovan).

(Därför känns det lite elakt att ta upp dagens citat, men
I gotta do what a true friend's gotta do):

Ms. Regina: "Igår såg jag en jätteintressant dokumentär
om Barack Obama".
Pimpan:
"Vad är det?"

Ja, ni förstår att jag bara var tvungen. Men det gör inget,
hon hänger inte på internet mer än 5 minuter om året.

Och då är det inte min blogg hon besöker.

Jag vet faktiskt inte vad hon gör de där 5 minutrarna.

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Kan det vara googlandes på USA's 43 andra presidenter?

2009-01-20 @ 12:32:22
URL: http://maria.larsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0