Lady Regina och Lufsen



Igår var jag sådär superduperromantisk och underbar
som bara jag kan vara. Och när jag omöjligtvis skulle
kunna bli mer underbar flickvän än vad jag redan varit -
så steppade jag upp en notch. Oh yep I did! Jag tog
romantiken till en helt ny nivå
och köpte denna romantiska
Lady & Lufsen-klubba och gav den till min tilltänkte.

Reaktion: "Mäh, det ser ju ut som nåt helt annat ju!"

Min gissning är att han blev så chockad och uppöverörona
kär i mig att han inte riktigt kunde uttrycka det.

Han strosar nog omkring på gatorna i Barcelona right
this minute och funderar ut nåt riktigt magnifikt att kunna
återgälda mig med.

Det är jag säker på.

Kommentarer
Postat av: Elina

Nåå, fick du något nu då? I guess not, då hade du nog skrivit om det här :) Har jag rätt?

2009-01-23 @ 11:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0