Dagens Frågeställning

Folk har kommenterat påbredningen av smör på mina mackor. De anser att jag smörar aggressivt. Jag förstår faan inte vad dom menar. Men det var inte det jag skulle skriva om.
Dagens fråga: Varför luktar leverpastej fis? Man får typ skynda sig och fixa iordning mackisarna (aggressivt) för att trycka in skiten i munnen innan lukten hinner upp till näsan.

Sedan kan man ju verkligen undra varför texten är såhär konstig och hur bilden hamnade därnere? Måste vara nån typ av mutation??
(Och ja, jag är ganska teknisk i vanliga fall.)


Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag vill bara intyga alla läsare om att: JA, HON SMÖRAR J-LIGT AGGRESSIVT!

2009-01-31 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0