Pimp My Spårvagn



Det är härligt att äntligen bli uppskattad för att jag lägger ner hela min själ i mitt bloggande. För om jag ska vara ärlig så har jag stundtals arbetat under extremt tuffa förhållanden. Ni märker inte av det, på grund av min proffesionalism, men obekväma arbetstider, fyrkantiga ögon och otaliga elaka påhopp och kommentarer har tidvis fått mig att ifrågasätta mitt yrkesval som proffsbloggare.

Men när jag ser hur spårvagnen har pimpats enkom* för Ms. Regina Phalangie's skull, känner jag att livet är värt att leva ändå.

* Oklart hur jag kom fram till detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha

2009-01-20 @ 12:33:06
Postat av: Anonym

bor du i göteborg?

2009-01-20 @ 14:30:43
Postat av: Miss Lee

Haha, jag blev lika chockad som du. Fast den är pimpad för MIN skull ;)

2009-01-21 @ 10:20:40
URL: http://misslee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0